مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی امکان پذیر می باشد و برای این منظور نیازی به شماره بیمه تامین اجتماعی نمی باشد. در اینجا در مورد نحوه استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی از طریق سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، همچنین کد دستوری موبایل صحبت کرده ایم.

 

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی در سایت تامین اجتماعی

برای مشاهده سوابق بیمه نیازی به شماره بیمه نیست و فقط با کدملی می توانید به اطلاعات و سوابق بیمه تامین اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید. معیار بازنشستگی،‌ بیمه بیکاری و دیگر مزایای بیمه تامین اجتماعی به سوابق بیمه شدگان مربوط می شود. پرداخت با تاخیر و یا عدم پرداخت حق بیمه توسط کارفرما در برخی موارد مشکلاتی را برای فرد بیمه شده ایجاد می کند. به همین منظور سازمان تامین اجتماعی این امکان را فراهم کرده که بیمه شدگان به صورت ماهانه نسبت به مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی اقدام کنند، و از جزییات واریز حق بیمه خود مطلع شوند. بنابراین شما می توانید به راحتی به سوابق بیمه ای خود از زمان اولین واریزی تاکنون مطلع شوید.

ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه با کد ملی

از آنجایی که در زمان ثبت نام در سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، به صورت پیش فرض کد ملی افراد به عنوان نام کاربری تعریف شده است، مشاهده سوابق بیمه با موبایل فقط با کد ملی امکان پذیر می باشد. در واقع برای مشاهده سوابق بیمه از طریق سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی ( eservices ) لازم است تا کد ملی خود را در قسمت نام کاربری وارد کنید و با استفاده از گذرواژه ای که در زمان ثبت نام در سامانه انتخاب کرده اید وارد سامانه شده و سوابق بیمه خود را مشاهده کنید.

 

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

 

همچنین در روش مشاهده سوابق بیمه با موبایل با کد USSD، می توانید با وارد کردن کد ملی بیمه شده  نسبت به استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی خود اقدام کنید.

نکاتی در خصوص مشاهده سوابق بیمه با کد ملی

دیدگاهتان را بنویسید