ما همواره برای آینده پیش‌روی فرزندانمان با نگرانی‌هایی روبرو هستیم:

چگونه می‌توانیم آینده مطمئن‌تری را برای فرزندانمان بسازیم؟

آیا تا کنون به تامین هزینه‌های تحصیل، اشتغال و ازدواج فرزندان خود اندیشیده‌اید؟

شرکت بیمه پارسیان برای تامین هزینه تحصیلات، مسکن و ازدواج فرزندان شما و رفع سایر نگرانی‌های شما در مورد آینده آنان، طرح ویژه کودکان را با پرداخت حق‌بیمه یکجا ارائه کرده است. این طرح با هدف آرامش خاطر والدین و فراهم آوردن امکان سرمایه‌گذاری مطلوب برای تامین آینده مالی فرزندان و رفاه کامل آنان در دوران جوانی، طراحی گردیده است.

طرح ویژه کودکان چیست؟ در این بیمه‌نامه والدین با پرداخت حق‌بیمه یکجا در ابتدای قرارداد، ضمن ایجاد امنیت خاطر برای فرزندان، اندوخته مطمئن و مناسبی را نیز در پایان مدت قرارداد برای آنان ایجاد خواهند کرد. همچنین امکان بهره‌مندی از پوشش بیمه‌ای برای فرزندان در طول مدت بیمه‌نامه وجود دارد.

ویژگیهای بیمه‌ عمر و سرمایه‌گذاری کودکان چیست؟

این بیمه‌نامه چه مزایایی برای کودکان ایجاد می‌نماید؟

حق‌بیمه پرداختی شما پس از تخصیص سود تضمینی روزشمار و نیز سود مشارکت در منافع، در اندوخته بیمه‌نامه انباشته می‌شود. این اندوخته طی سالهای بعد و با تخصیص سود افزایش یافته و سرمایه مطمئن و قابل توجهی را برای آینده فرزندان ایجاد می‌نماید. فرزندان شما می‌توانند این اندوخته را بصورت یکجا یا در قالب یکی از انواع مستمری در پایان بیمه‌نامه دریافت نموده و آن را برای رفع نیازهای مالی خود از قبیل تامین هزینه تحصیل، ازدواج، اشتغال و … اختصاص دهند.

چگونه می‌توان از صندوق اندوخته بیمه‌نامه استفاده نمود؟

امکان استفاده از اندوخته بیمه‌نامه از انتهای سال دوم قرارداد:

مزایای سرمایه‌گذاری در این طرح چیست؟

• محاسبه سود به صورت روزشمار

در این حالت در هر زمان از سال بیمه‌ای که بیمه‌گذار درخواست استفاده از اندوخته را داشته باشد از قبیل دریافت وام یا برداشت، سود اندوخته سرمایه‌گذاری به صورت روز شمار محاسبه شده و قابل استفاده می‌باشد. لازم به ذکر است که عدم پرداخت سود روز شمار به موجودی اندوخته باعث می‌شود که استفاده‌کنندگان به طور متوسط از ۵%-۱۰% منافع اندوخته محروم گردندکه این امر در بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری پارسیان پوشش داده شده است.

ضمن آنکه، سود تضمینی تخصیص یافته به مبالغ اندوخته این بیمه‌نامه‌ها معادل ۱۵% برای ۱۰ سال اول قرارداد بوده است. همچنین در صورت کسب سود مازاد، ۸۵ درصد آن به عنوان سود مشارکت در منافع به اندوخته بیمه‌نامه‌ها تخصیص خواهد یافت. لازم به ذکر است، میزان سود قطعی تخصیص یافته به اندوخته‌ بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری پارسیان طی سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ به ترتیب ۲۴%، ۲۶%، ۲۶.۵% و ۲۶.۷% بوده است، که از این لحاظ بیشترین میزان سود قطعی تخصیص یافته می‌باشد.

• معافیتهای ناشی از خرید این بیمه‌نامه

چه تضمینی برای ایفای تعهدات وجود دارد؟

بیمه پارسیان با داشتن ۱۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه پرداخت شده، جزء شرکتهای فعال در بازار بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد. همچنین بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری شرکت بیمه پارسیان تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شده و بخشی از تعهدات آن، توسط بیمه مرکزی ایفا می‌گردد.

به عنوان مثال، در ادامه نمونه جدول بیمه عمر و سرمایه‌گذاری (طرح ویژه کودکان) با پرداخت حق‌بیمه یکجا به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای کودکی ۳ ساله نمایش داده شده است:

سالسنسرمایه فوت به هر علتحق‌بیمه پرداختی سالارزش بازخرید با سود تضمینی ۱۵%ارزش بازخرید با سود پیش‌بینی ۲۵%
 ۲ ۴ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۵.۲۱۷.۲۱۱ ۴۱.۶۲۵.۰۰۵
 ۵ ۷ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰ ۵۶.۷۸۸.۶۱۹ ۸۶.۲۶۲.۳۸۲
 ۱۰ ۱۵ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰ ۱۱۶.۵۰۴.۵۹۱ ۲۶۸.۵۶۰.۱۱۱
 ۱۵ ۱۷ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰ ۲۳۴.۲۲۴.۷۶۶ ۸۱۹.۴۴۵.۰۲۵
 ۲۰ ۲۲ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰ ۴۷۰.۷۹۳.۸۳۳ ۲.۵۰۰.۳۳۵.۴۲۰
 ۲۵ ۲۷ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰ ۹۴۶.۵۷۶.۰۸۱ ۷.۶۲۹.۹۴۳.۷۴۲
 ۳۰ ۳۲ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰ ۱.۹۰۳.۵۱۸.۷۱۳ ۲۳.۲۸۴.۲۳۵.۱۳۸

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده و پرداخت خسارت در بیمه پارسیان

۱. فوت در اثر بیماری :

۲. فوت در اثر حادثه :

۳. امراض خاص :

۴. در صورت بروز نقص عضو یا از کار افتادگی دائم ناشی از حادثه

۵. معافیت از پرداخت هزینه‌ها در اثر از کارافتادگی دائم و کامل ناشی از حادثه یا بیماری:

پرداخت خسارت در بیمه های گروهی بیمه پارسیان

مهلت اعلام خسارت در صورت فوت و نقص عضو ، حداکثر ۳۰ روز از تاریخ وقوع حادثه و یا فوت و همچنین ارسال مدارک از طریق دبیرخانه می باشد.( اعلام خسارت از طریق فکس و یا اتوماسیونی اداری صرفاً جنبه اطلاع رسانی دارد و تا ارسال مدارک اقدامی از طرف واحد خسارت نخواهد داشت)

– در مورد خسارتهای نقص عضو و از کا افتادگی دائم تعیین میزان نقص عضو پس از گذشت حد اقل شش ماه از تاریخ حادثه امکان پذیر میباشد . لذا لازم است تا بیمه شده پس از انجام فیزیوتراپی و پایان اقدامات درمانی جهت تعیین درصد نقص عضو اقدام نماید.

درصورت فوت بیمه شده:

درصورت فوت بیمه شده بر اثر بیماری:

در صورت فوت بیمه شده بر اثر حادثه:

مدارک مورد نیاز درصورت نقص عضو کلی وجزئی :

  1. ۱- نامه بیمه گذار مبنی بر وقوع حادثه برای شده
  2. ۲- گزارش مشروح حادثه که توسط مراجع ذیصلاح (کلانتری ، پزشک قانونی ، نیروی انتظامی و …)تهیه شده باشد و یا کارفرما که در آن مشخصات بیمه شده درج شده باشد.
  3. ۳- در صورت بروز حادثه ناشی از تصادف وسیله نقلیه و راننده بودن بیمه شده :گواهینامه رانندگی بیمه شده مرتبط با نوع وسیله نقلیه و کروکی تصادف
  4. ۴- کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی بیمه شده (کپی برابر اصل )
  5. ۵- فیش حقوقی ماه وقوع حادثه و دو ماه قبل از آن(ممهور به مهر شرکت بیمه گذار)
  6. ۶- حکم استخدامی و یا قرارداد کاری با بیمه شده مربوط به زمان حادثه(ممهور به مهر شرکت بیمه گذار)
  7. ۷- گواهی پزشک معالج مبنی بر پایان معالجات و غیر قابل علاج بودن عضو یا اعضاء حادثه دیده بیمه شده و تعیین عوارض باقیمانده (اصل گواهی)
  8. ۸- کلیه مدارک پزشکی –بیمارستانی به غیر از صورت حساب و فاکتور ها ( شامل برگه پذیرش – شرح حال اولیه – خلاصه پرونده و شرح عمل ) که بیمه شده بلافاصله پس از وقوع حادثه در آن مرکز درمانی بستری شده باشد.
  9. ۹- رادیو گرافیهای عضو اسیب دیده قبل و بعد از درمان
  10. ۱۰- در صورتی که قرارداد هزینه های پزشکی را نیز تحت پوشش قرار دهد ، اصل کلیه فاکتور ها و صورت حساب بیمارستانی دارای مهر و تاریخ

در صورت بروز هزینه های پزشکی ناشی از حادثه( درصورتیکه در بیمه عمر و حوادث گروهی پوشش هزینه پزشکی خریداری شده باشد)

  1. گزارش حادثه درصورتی که در محیط کار باشد تکمیل فرم گزارش حادثه توسط کارفرما
  2.  اصل مدارک پرداخت هزینه های انجام شده .
  3.  گزارش پزشک معالج مبنی بر علت حادثه و میزان صدمه وارده.
  4.  در صورت بروز هزینه های پزشکی ناشی از تصادف وسیله نقلیه و راننده بودن بیمه شده: گواهینامه رانندگی بیمه شده مرتبط با نوع وسیله نقلیه.
  5. کپی شناسنامه بیمه شده .
  6.  آخرین حکم کارگزینی
  7.  فیش حقوق بیمه شده

اعلام شماره حساب شبا شرکت بیمه گذار جهت پرداخت غرامت فوت با نامه کتبی و در سر برگ شرکت بیمه گذار

اعلام شماره حساب شخص بیمه شده جهت پرداخت خسارت نقص عضو و هزینه پزشکی به همراه کپی برابر اصل صفحه اول دفتر چه حساب دارای شماره شبا جهت تسریع درپرداخت خسارت

سایر مدارک تکمیلی در صورت نیاز به اطلاع خواهد رسید

منبع : سایت شرکت بیمه پارسیان

بیمه پارسیان,بیمه پارسیان

دیدگاهتان را بنویسید