پوشش های بیمه حوادث
۱- فوت ناشی از حادثه
۲- نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه ،به معنی قطع ،تغییر شکل یا از دست دادن توانایی انجام کار عضوی از اعضای بدن که ناشی از حادثه بوده و وضعیت دائم و قطعی داشته باشد .
۳- جبران هزینه‌های پزشکی ناشی ازحادثه ،منظور هزینه‌های خدمات درمانی است که بیمه‌شده در صورت تحقق موضوع بیمه نامه متحمل شده است .
۴- غرامت روزانه عمومی و یا بیمارستانی ناشی از حادثه، چنانچه به علت وقوع حادثه بیمه شده به تشخیص پزشک معتمد بیمه‌گر به استراحت درمنزل/ بیمارستان نیاز داشته باشد بیمه‌گر با دریافت حق بیمه‌ای اندک پرداخت غرامت یا دستمزد بیمه شده را براساس سرمایه بیمه توافق شده پرداخت می نماید .در بیمه‌ نامه‌های حوادث اساس محاسبه حق‌بیمه ، نوع شغل بیمه‌شده و وضعیت سلامتی وی در زمان صدور بیمه نامه می‌باشد. بنابراین کلیه مشاغل به ۵گروه شغلی (از کم خطر تا پرخطر)دسته بندی شده اند و حق بیمه با توجه به سرمایه بیمه توافق شده بین بیمه گر و بیمه گذار نوع شغل بیمه شده و وضعیت سلامتی وی محاسبه و دریافت می گردد .سایر خطرات تحت پوشش بیمه حوادث
الف) غرق شدن ، مسمومیت ،تاثیر گاز ،بخار و یا مواد خورنده مانند اسید .
ب ) ابتلا به هاری ،سیاه زخم ، کزاز و گزیدگی .
ج ) دفاع مشروع بیمه شده .
د ) اقدام برای نجات اشخاص واموال از خطر وحادثههزینه این بیمه نامه برای یکسال از پایه ۱۰ هزار تومان می باشد.


بازنشستگی پیش از موعد در بیمه های عمر چیست؟

شاید تا کنون به این جمله برخورده باشید که بازنشستگی پیش از موعد چیست؟
در پاسخ باید گفت روال عادی بازنشستگی در کشور ۳۰ سال خدمت یا همان پرداخت ۳۰ سال حق بیمه تامین اجتماعی ست.
تامین اجتماعی یکی از مزایای خود را همیشه ارائه دفترچه درمانی بازگو کرده ست و بیشتر مردم جدا از بحث بازنشستگی به بخش داشتن یک دفترچه درمانی مناسب سراغ این شرکت میروند.
حال با شروع به کار شرکت سلامت ایرانیان در ارائه دفترچه درمان رایگان به مردم،مردم میتوانند شرکتی که خدمات بازنشستگی را به انها ارائه می نمایند را خود انتخاب کنند
در این صورت بیمه عمر (زندگی)با داشتن پوشش های متفاوت و انعطاف بالا می تواند بیمه گذاران خود را در هر زمان که تمایل دارند بازنشسته نماید و پیش از موعد ۳۰ سال…حتی در ۱۰ سال پرداخت حق بیمه بازنشسته نماید.


 ” به اینکه نماینده و کارگزار بیمه بودم افتخار میکنم “

روزاولی که میخواستم نماینده بیمه شوم ,به سفارش یک دوستم به اداره امور شعب و نمایندگان بیمه یک شرکت مراجعه کردم .در یک فضای غیر رسمی در داخل اتاق کارمندان ,عضو هیت مدیره و معاونت فنی شرکت نشسته بود .

تازه از کلاس دوساعته اموزش متقاضیان نمایندگی بیرون امده بود و خسته بنظر میرسید .خود را معرفی کردم .قبلا یکی از دوستان مشترک من را به ایشان معرفی کرده بود .به مسول امور نمایندگان گفت که ایشان را بدون شرکت در کلاس اموزشی کد نمایندگی بدهید و برای ازمون بیمه مرکزی معرفی کنید .میدانست که سالها با یک نماینده معروف بیمه بعنوان شغل دوم همکاری داشته ام .در طی چند روز کد نمایندگی را گرفتم و شروع به فعالیت نمودم .شعبه بیمه که محل صدور و انجام امور اداری نمایندگیم بود . مدیریت و کارکنانی صمیمی و بسیار خوش برخورد داشت .رفتار انها با نمایندگان و کارگزاران عالی بود .

اما در مواقعی که باید به ساختمان مرکزی و ستاد برای مذاکره امور قرار دادهای بزرگ مراجعه میکردم مواجهه با حس برتر بودن کارشناسان به نماینده میشدم .احساس ناراحتی و مغبون بودن به من دست میداد.دانسته هایم نسبت به انچه نمیدانستم بسیار کم بود .رشته تحصیلیم نیز مدیریت بیمه نبود .به سرعت به جمع اوری منابع اموزشی بیمه ای و مطالب موازی ان دست زدم .و هر روز ساعتها میخواندم .خوشبختانه چند درس از واحدهای درسی دانشگاه ,موازی مطالب بیمه ای بود .

در عرض چند ماه تغییرات در شغلم را احساس میکردم .شرکت بیمه و مدیران ان و کارشناسان شایسته شرکت مشوق بودند .از نمایندگی به کارگزاری رفتم.اشنایی با مدیران و کارشناسان شرکت های بیمه دیگر و بیمه گذاران بزرگ تجربه بسیار افزونتری بهمراه اورد.حضور در مراکز صنعتی و بنادر کشور و بخش پیمانکاری عمرانی تجربه بیمه گذاران حقوقی را به همراه اورد .

در دانشگاه خوشبختانه واحدهای درسی حفاظت و ایمنی و تعمیرات نگهداری را پاس کرده بودم ,استاد درس حفاظت و ایمنی ازمدیران مسولیت یکی از شرکت های بیمه امریکایی بود .تجربیاتی که گفته بود برای راهنمای تحقیقات فردی شده بود .

تمایل شدیدی به مباحث حقوقی بخصوص حقوق بیمه پیدا نموده بودم .دوستی صمیمی با حمید رضا رستمی و بابک مروانی که مدرسین و نویسندگان کتب بیمه ای بودند و مدیران ,شرکت ژرفا پژوهان بازار ,شرکتی که فعالیت ان ,تحقیق و توسعه بازار بود ,باعث اشناییم با مطالعات بازار گردید .شرکت در مذاکرات خسارت و داوری نگاهی دو سویه در مورد صدور و خسارت داد .

نوشتن برنامه کسب و کار در یک تیم دو نفره و گرفتن مجوز یک شرکت بیمه در چند ماه تجربه راه اندازی شرکت بیمه را اموزاند .یکی از اساتید بزرگ بیمه کشور که مورد احترام است وقتی پرسید ,انگیزه ات از این کار چه بود ؟!گفتم خواستم ثابت کنم که اعضا شبکه توزیع بیمه توانایی و توانمندی حضور در تمامی عرصه های صنعت بیمه را بدون کمترین ضعف را دارند .
اکنون با مشاهده نوشتار همکاران نماینده و کارگزار در گروههای مختلف وایبر و تلگرام به این جمله همیشگی خود باور دارم :معدل دانش و مهارت نمایندگان و کارگزاران از معدل مجموع صنعت بیمه بسیار بالا تر است !!
اکنون به تحقیق و تجربه شخصی باور دارم که بهترین های صنعت بیمه کشور از حیث معلومات و از حیث رفتار سازمانی در درون خانواده شبکه فروش هستند .
وجود چندین کارشناس رسمی دادگستری ,اساتید دانشگاه و مدیران که از خانواده فروش به شرکت های بیمه رفته اند و موفقند و برعکس ,این ادعا را اثبات میکند.صنعت بیمه کشور انچه که مطلوبیت در شرایط کنونی دارد مرهون تلاش نمایندگان و کارگزاران فرهیخته است و قطعا رشد و تعالی اتی ان نیز وابسته به همت و افکار ,تلاش ها و دستان توانمند شبکه توزیع بیمه خواهد بود.امید است ان گروه از مدیران ارشد فهیم و قدرشناس صنعت بیمه که به این قابلیت ها اشراف دارند ,در ایجاد شرایط بهترفعالیت و رشد مالی و معنوی این عزیزان پیشقدم گرددند .به امید ان روز .کارشناس بیمه ,حمید رضا حاجی اشرفی


“روش های جدید بازاریابی از سوی شرکت ها در کشورهای غربی “

امروز یکی از همکاران محترم با قصدی خاص و مقدمه ای طولانی نسبت به فعالیت های فرهنگی رسانه ای شرکت تعاونی پیشگامان در کانال ها و گروههای مجازی در کانال همین شرکت انتقاداتی نمود,که بلافاصله مورد تایید شخص دیگری قرار گرفت .چندی پیش نیز شخص دیگری نسبت به تهدید شرکت پیشگامان اقدام نمود و تنها کسی که پی گیری تهدید با حالتی سیاستمدارانه نمود یکی از منتقدین امروز بود .؟!!!!!ما این اشخاص و اهداف انها را به خوبی میشناسیم و واقفیم .
همکاران محترم ,لازم است بنا به احترامی که برای تک تک شما قایل هستیم بگوییم که روشهای بازاریابی و روابط عمومی در دنیای تجارت و بازرگانی امروز بسیار تفاوت نموده است .بازاریابی در سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعی به اشکال مختلف انجام میشود.هیچ شخص و شرکتی بدون درامد و سود قادر به ادامه زندگی نیست .در بازار بیمه هم چنین است :بیمه مرکزی ایران یک شرکت سهامی عام و درامد زاست .در صورتیکه وظیفه اصلی ان فرهنگ سازی ,نظارت و هدایت صنعت بیمه تعیین شده .
شرکت های بیمه ,شرکت سهامی عام و سود محور هستند.
نمایندگان و کارگزاران بیمه ,موسسات اقتصادی و درامد زا با دریافت کارمزد هستند و بصورت حقیقی و حقوقی ,سهامی خاص ,فعالیت میکنند .پژرهشکده بیمه ,درامد زاست اموزشگاههای بیمه درامد زاست .
پس چرا به ما حمله میکنند و در طی این دو سال مکرر انتقاد و توقع وقفی بودن همه فعالیت نگارنده را مینمایند.قبل از این افراد ,بعنوان کارگزار میلیاردها پرتفوی را اداره کرده و از این افراد بسیار بیشتر درامد زایی داشته !!اینها چرا برای خود درامد ,پیشرفت و شهرت میخواهند ,اما برای دیگران هزینه ,گمنامی و زیان ؟؟؟؟؟
چرا استادان محترم دانشگاه خود را به رخ یک معلم بی ادعا میکشند .!؟
دوستان و همکاران محترم ,وقتی نزدیکترین کسانی که بیشترین احترام را میگذاریم ,موج منفی و انتقادات بی پایه اساس مینمایند ,دریغ از یک مقاله به دست خط خود بدهند از انانیکه باهم نان و نمک نخورده ایم توقع نداریم .قبلا در یادداشتی نوشته بوده که روش های بازاریابی در کشورهای غربی تغییر اساسی کرده است ,بخصوص در روش bi to bi,مدیران عامل و کارشناسان اصلی این شرکت ها برای معرفی خدمات و تولیدات خود با نوشتن مقالات و سخنرانی ها به این اقدام دست میازند .انها از این طریق به اموزش و ارتباط یابی با بازار هدف میپردازند و بخشی از درامد و توجه خود را معطوف به امور ایمنی انسانها و سلامت محیط زیست مینمایند .استیو جابز از جمله بنیانگذاران این روش بوده است .
شرکت تعاونی پیشگامان این روش را بواسطه اموزش یکی از بستگان نزدیک که دانش اموخته بازاریابی بین الملل است به انجام میرساند .
این روش جدید ترین روش ایجاد ارتباط بین افراد صاحب حرفه و صنعتی میباشد .هدف غایی کسب درامد و سود و رفاه ذینغعان است .پیشگامان یک شرکت تجاری است که مالیات میدهد و زندگی چندین نفر را تامین میکند .این شرکت هرگزموسسه خیریه نبوده و نخواهد بود .و بر اساس منافع مشترک با همه علاقمندان به همکاری ,ارتباط خواهد داشت .توصیه میکنیم شما هم از روش پیشگامان برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.کارشناس بیمه ,حمید رضا حاجی اشرفی

در صورتی که در زمینه خرید بیمه و یا دریافت خسارت و دیه از شرکت بیمه نیاز به مشاوره تلفنی تخصصی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

بیمه خودرو

دیدگاهتان را بنویسید