راز فروش فقط با یک جمله

یک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا دارد : “من میخواهم بیشتر راجع به این محصول بدونم.”

این هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا مینامید ارایه دهید, شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آنها بفروشید ,آنها خودشان از شما خواهند خرید. با یک جمله خوب, ایمیلتان را باز خواهند کرد, سخنرانی تان را گوش خواهند داد و تلفن تان را نیز جواب خواهند داد.

زمانی که استیو جابز برای اولین بار میخواست آیپاد را رونمایی کند فقط گفت : “یک هزار آهنگ در جیبتان“… همین ! دیگر توضیحات دیگری لازم نیست ! عالی است، بسیار دلربا و انگیزشی ! من هم میخواهم بخرم.


قانون عادت :

حداقل ۹۵٪ از کارهایی که انجام می‌دهید از روی عادت است ، خواه عادت های مفید و خواه عادتهای مضر .
شما میتوانید عادتهایی را که موفقیتتان را تضمین میکند در خود پرورش دهید . به این صورت که تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیر ارادی انجام نشوند تمرین و تکرار آگاهانه و مدام آن را ادامه دهید .


هزینه ای که شما برای بیمه خود می پردازید به عوامل مختلفی مانند سن، سلامتی، نحوه زندگی و شغل تان بستگی دارد، اما در کنار این عوامل ثابت، عامل های دیگری هم موثرند که تنظیم آنها در دست شماست.

به عنوان مثال، انتظار شما از بیمه نامه تان پس از مرگ یا پوشش هزینه های تحصیلی فرزندان تان.

بنابراین باید در این قرارداد تجاری تمام انتظارهایتان را طبقه بندی کنید و براساس اولویت بندی، آن را با بودجه تان تنظیم کنید.
وقتی بیمه عمر می خرید باید این مورد را در نظر داشته باشید و از شرکت هایی خرید کنید که پوشش مستمری در صورت ازکارافتادگی را ارائه می کنند. بیمه عمری که پوشش ازکارافتادگی ندارد، نخرید.


باور عمومی غلط در مورد بازاریاب

بازاریاب هنرمندی است که تلاش می کند با ارائه مناسب یک محصول پروسه فروش را تسریع کند این در حالیست که در کشور بازاریابان به افراد دغلی تعبیر می شوند که با چرب زبانی می خواهند مردم را وادار به خرید کنند.

تنها به سبب تصورات نادرست از این شغل، خیلی ها حاضرند بیکار بمانند اما بازاریابی نکنند!

شما خود باید باور داشته باشید که هنرمندید و این هنر و دانش را هر کسی نمی تواند کسب کند . در واقع تمامی کسانی که صاحب شرکت های بزرگ حتی از لحاظ فناوری هستند محصول خود را بازاریابی کردند و اکنون به این موفقیت رسیدند


آیا می دانید
اتباع خارجی برای استفاده از مزایای بیمه عمر به مجوز اقامت، مجوز کار و گذرنامه نیاز دارند. و نیز لازم به تذکر است کارت آمایش برای این منظور قابل قبول نمی باشد. همچنین زمانی که این افراد از کشور خارج شوند بیمه نامه به حالت تعلیق درخواهد آمد.؟

آیا می دانید
چنانچه به حکم مرجع قضایی اثبات شود عواملی نظیر نقص راه، نبودن یا نقص علایم رانندگی و نقص تجهیزات مربوط یا عیب ذاتی وسیله نقلیه، یا ایجاد مانع توسط دستگاه های اجرایی یا هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگر در وقوع حادثه موثر بوده است، بیمه گر و صندوق تأمین خسارت های بدنی پس از پرداخت خسارت زیان‌دیده می تواند برای بازیافت به نسبت درجه تقصیر که درصد آن در حکم دادگاه مشخص می شود به مسببان ذی‌ربط مراجعه کند؟

در صورتی که در زمینه خرید بیمه و یا دریافت خسارت و دیه از شرکت بیمه نیاز به مشاوره تلفنی تخصصی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

بیمه خودرو

دیدگاهتان را بنویسید